zaterdag 24 november 2012

Maandag is op Zaterdag?

Ten eerste, sorry, sorry, sorry! Ik had maandag zoveel huiswerk! en toen ben ik het gewoon helemaal vergeten. De rest van de dagen had ik ook veel huiswerk en donderdag en was ik ziek. Dus sorry dat mijn artikel op zaterdag is. Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden.

Deze week is het thema de 7 Deadly Sins Of Beauty Tag! Deze tag gaat over beauty en stelt vragen over de 7 beautyzondes. Let's start!

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

Mijn goedkoopste product is toch wel mijn lipstick van de Action. Hij kost 90 cent voor twee lipsticks. Dus een kost 45 cent. Supergoedkoop, maar superfijn! En mijn duurste? Ik denk mijn MAC kwast. Het is de oogschaduwkwast 217 en hij kost 22,50.

Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Nagellak, het ene moment hou ik van nagellak (zoals op dit moment), en het andere moment heb ik er echt een hekel aan. En vraag me niet waarom.

Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Ik moest meteen denken aan mijn bodybutters van de bodyshop. Ik heb er een in mango, pink grapefruit en mijn favoriet: perzik!

Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Ik heb werkelijk geen idee, sorry...

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Ik denk toch wel concealer. Voor als je een mega puist hebt geeft het je toch meer zelfvertrouwen als je dat kan wegwerken

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ik kijk zelf vaak naar een het haar van een jongen. Als zijn haar goed zit, geeft toch een verzorgde look. Ook kan ik echt verdwalen in mooie blauwe ogen...


Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Zonder twijfel het Naked 2 pallet! Ik vind hem gewoon prachtig en wil hem heel graag hebben.

Dit was mijn artikel. Volgende keer komt mijn artikel wat later, waarom? Dat zie je dan wel!
Tot volgende week!

Liefs, Mirre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog