woensdag 21 november 2012

Woensdag : 7 Deadly Sins Of Beauty TAG



Haai,

Deze week is het thema op 7beautys1blog: 7 Deadly Sins Of Beauty TAG.
Die ga ik dan ook maar doen.

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Mijn goedkoopste beauty product is een blush uit een oude Catrice collectie die heel veel korting had. Hij was namenlijk maar 50 cent !! Ik dacht ik neem hem mee maar thuis bleek hij al geswached te zijn maar verder is het wel een fijne blush.

Mijn duurste beautyproduct is denk ik mijn M.A.C Bronzer.
Die was 22 euro maar dat is hij echt waard.
Ik gebruik hem nog steeds met liefde elke dag


Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Met Concealer ! Soms vind ik het heel erg fijn en gebruik ik het elke dag maar soms denk het voor geen meter is het er na een uur weer af en ben ik opeens een hele andere kleur.

catrice-allround-concealer.png


Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?


Ik vind dit een beetje een rare vraag want hoe kan een beautyproduct nu lekker zijn maar ik denk dat dat mijn sinaasappel lipbalsem is die ook echt naar sinaasappel smaakt.

Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?


Parfum. ik vind parfum super lekker en fijn maar ik vergeet het altijd om op te doen. :-o

Beyonce-Heat_Rush.jpg


Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?


Mascara. Omdat daardoor mijn ogen veel groter lijken en ik er beter uitzie ander heb ik echt minioogjes.

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?


Haha wat een rare vraag maar ik denk dat dat krullen zijn. Dan krullerig midden bruin haar net zoals Harry :-D

harry-styles-31445314-580-581.jpg


Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Geurkaarsen. geurkaarsen zijn helemaal mijn ding ik brand er in deze tijd van het jaar dan ook heel veel en als ik dit schrijf is er ook een naast me aan het branden van de Ikea in de Vanille  geur .<3

Bath-and-Body-Works.png


DIt was mijn TAG ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Hebben julie nog vragen laat het achter hier in de comments en tot de volgende keer

Veel liefs, Puck <33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog