zaterdag 24 november 2012

Zaterdag beantwoord de vragen van de tag!

Hee meiden!

Het is weer zaterdag, en dat betekend dat ik voor jullie een artikel heb! Dit keer de 7 deadly sinds of beauty tag. Lets go!

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

Mijn duurste beauty product is sowieso mijn blush van M.A.C, waar ik 23 euro voor betaalde. 
Mijn goedkoopste beautyproduct is een nagellak van de action, die 50 cent koste. Ik heb nog wel wat goedkopere dingen, maar daar heb ik dan niet de volle prijs voor betaald. Hier wel, en ze zijn nog goed ook.

Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Met foundation. Want soms heeft je gezicht het echt nodig, omdat het er echt niet mooi uit ziet, maar als je het op doet word je huid er alleen maar minder mooi van, omdat je er puistjes van krijgt. Moeilijk...

Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?


De producten van lush! Want oh wat zijn die lekker! Ik heb er nog maar een paar, maar ik ben helemaal verslaafd en wil zeker nog veel meer dingen!

Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Bodylotion. Ik vind het super fijn, maar ik ben echt te lui om het te gebruiken. Ik ben daarom heel benieuwd naar de in-shower body lotion van nivea. Misschien helpt dat wel!

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?


Blush! Ik heb een super bleek huidje en zonder blush zie ik er snel ziek uit. Dus blush zeker!

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?


Wat een rare vraag?  Maar ok, ik vind het heel leuk als iemand hele schattige opmerkingen kan maken. Of als je merkt dat iemand helemaal op zijn gemak is bij jou. En van het uiterlijk is het haar voor mij erg belangrijk. Geen idee waarom! ;)

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?


Items van lush vind ik super leuk om te krijgen! Maar ik krijg het liefst wat duurdere cadeau's, omdat ik vaak te lui ben om er zelf voor te sparen, haha!

Dat was de tag! Hopelijk vonden jullie het leuk.

Tot volgende week!

Xxx

Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog