donderdag 22 november 2012

tag: 7 deadly sins of beauty

heeee allemaal. vandaag heb ik een tag post et als alle andere. laten we maar snel beginnen.

hebzucht: wat is je goedkoopste beauty product en wat is je duurste?
mijn goedkoopste  beautyproduct is toch wel mijn poeder van de action. mijn duurste is max factor masterpiece mascara die ik van mijn moeder gestolen heb.

woede: met welk product heb je een haat/liefde relatie?
eyeliner, echt ik kan het niet echt goed aanbrengen, maar dan zit het uiteindelijk perfect, en dan blijkt de eyeliner heel slecht te zijn en blijft het niet zitten. eigenlijk heb ik het nooit op.

gulzigheid: wat is je lekkerste beautyproduct?
een lippenbalsem van de douglas die ruikt zo lekker en smaakt ook geweldig. ik zit de hele dag op school aan dat potje te ruiken.

luiheid: welk product verwaarloos je uit luiheid?
ik toch ook wel mijn kwasten.

trots: welk beautyproduct geeft je het meest zelfvertrouwen?
MASCARAA!!!! ik kan echt niet zonder.

lust: wat is het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
mooie ogen!!!?!?!

jaloezie: wat ontvang je het liefst als cadeau?
natuurlijk maakt het me niet zo veel uit ik ben met alles blij, maar met een van de naked palletes zal ik uit mijn dak gaan!

xx
zoey
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4130637/?claim=nwdc2mkt85w">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog