dinsdag 20 november 2012

7 Deadly Sins of Beauty Tag

Hoi, deze week is het thema de 7 Deadly Sins of Beauty Tag. Dit gaat vooral over jou en je "relatie" met make up producten.

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

Mijn goedkoopste beautyproduct is denk ik toch mijn essence oogpotlood. En toch draag ik deze elke dag met veel plezier. En het duurste is mijn max factor mascara. Deze heb ik gekregen. 

Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Met de concealer van de etos. Deze werkt namenlijk totaal niet als concealer omdat het ervoor zorgt dat het net lijkt alsof je een hele droge huid hebt. Maar als oogschaduw basis werkt de concealer wel.

Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Een zeep van de rituals. De zeep is in de geur eucalyptus en dat is echt mijn favoriete geur.

Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Mijn kwasten want ik was ze nooit. Nou is deze kwast niet vies ofso omdat ik haast nooit oogschaduw draag en deze kwast nog niet zo lang heb.

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Eyeliner en mascara. De mascara gewoon omdat het je wimpers meer op laat vallen. En eyeliner omdat dat gewoon net iets extra mooi's geeft.

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Als ze schattig zijn haha, en krulletjes meestal ook.

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Nagellak ofso, met cadeautjes ben ik niet zo kritisch ik vind alles leuk :).

Tot volgende week!
Zondag ben ik jarig dus volgende week komt er een birthdayhaul, waarschijnlijk in een video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog