vrijdag 23 november 2012

tag♥

Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?mijn goedkoopste is een nagellakje van de action(0.49 cent) en duurste een nagellakje van mylene van iets boven die 10 euro.woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?met mascara
Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?lipbalsem van libello ! en shampo van bodyshop!
Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid? een oogschaduw of nagellakTrots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?bij mij nagellak omdat bij oogschaduw enzo ja dat doet bijna niemand op en dan ja voel ik me soms raarLust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht? ik vind het haar wel iets waar ik meestal naar kijk Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau? iets van de bodyshop zou ik heel leuk vinden !


Tot de volgende !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog