zondag 18 november 2012

Zondag: Review Catrice nagellakje

Heey meiden,

Vandaag ik het weer tijd dat ik een artikel schrijf.
Ik ga vandaag een review doen over dit mooie lakje van Catrice.





Het is een super mooi kleurtje!
Een beetje een mint kleurtje.
Erg mooi!


Dit is mijn hand als er nog geen nagellak op zit.


Dit is het lakje. Het heet Cucuba.
Het is een limited edition.


Hier heb ik het lakje op.
Op de linker vinger 1 laagje.
Op de rechter 2.
Je moet dus zowiezo 2 laagjes opdoen voor een mooi effect.

Nog een foto. Hier lijkt de kleur anders! SORRY!


Ik kocht het lakje voor 1 euro bij de kortingsbak
van Kruidvat in Arnhem.
Super goedkoop!


Conclusie:


Het lakje lakt super fijn!
Na 2 laagjes ziet het er echt super mooi uit!
Kijk in de kortingsbak bij de Kruidvat, misschien hebben ze hem daar nog!
Anders is hij denk ik helaas uitverkocht.
 
 
NU NOG EVEN IETS ANDERS:
 
GEFELICITEERD EMMA (dinsdag) !!!! :):):)


Ik hoop dat jullie mijn review een beetje leuk vonden.

xoxo Silke

3 opmerkingen:

  1. Suuperlief dankjee maar ben pas over een weekje jarig hoor haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Maar het is sowieso in plaats van zowiezo :$ super mooi kleurtje!

    Xxx Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog