zondag 25 november 2012

Zondag doet een tag.

Hee meiden!
Deze week is het thema:  7 Deadly Sins of Beauty Tag
Ik denk dat jullie dat al wel hadden gezien, haha.
Er zijn een paar vragen, dus die ga ik beantwoorden.

Laten we snel beginnen!
Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Mijn goedkoopste is iets van de action, wat weet ik niet precies.
Mijn duurste is een max factor oogschaduw.

Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Met mijn mascara van de DA. Dit is mijn allereerste mascara. Hij is opzich super fijn! Alleen ik heb dat borsteltje gebogen, en nu brengt hij verschrikkelijk aan!

Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Mijn zwitsal parfum, mijn parfum van de action (ja, dat kan ook) en mijn gezichts scrub (ook van de action). De parfum omdat het gewoon lekker ruikt. De scrub omdat hij echt heel erg goed helpt! Het is een wekelijkse scrub, dus dat je hem elke WEEK mag gebruiken. Dit doe ik dan ook, elke vrijdag of zaterdag. Hij werkt super goed!

Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Mijn oogschaduws. Ik doe bijna nooit oogschaduw op omdat ik gewoon te lui daarvoor ben. :$.
Ik gebruik ook nooit bodylotion, ook te lui voor... SLECHT!! :$

Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Gewoon heel simpel, me deo-dorant en me mascara.
Ik denk dat jullie wel weten waarom ;)

Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Uuh?? Moet ik hier serieus op antwoorden?? haha.
Ik denk gewoon het gehele plaatje van een jongen.
Niet echt een bepaald iets of zo, haha.

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Hele dure dingen, haha.
Maar ook gewoon dat ene leuke nagellakje, of die ene leuke oogschaduw.
Ik ben met (bijna) alles tevreden :).
Maar ik zou het echt, echt, echt heel leuk vinden als ik geurtje van Essence zou krijgen :).

Dit was alweer de tag, kort.. maar krachtig!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

EVEN IETS ANDERS!!
Ik begin maandag 26 november met mijn eigen blog.
Het zou leuk zijn als je daarop zou kijken!
Klik hier voor mijn blog.
ER STAAN VOOR 26 NOVEMBER GEEN BERICHTEN OP!!


TOT VOLGENDE WEEK!!
Doeii, x Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog