donderdag 15 november 2012

review: miss sporty oogschaduw

hoi vandaag heb ik een review voor jullie. over een oogschaduw. ik heb hem gekocht voor maar een euro bij een leuke drogisterij die nog niet zo bekend is. het heet nuver. het is in dwingeloo en als je daar dichtbij woont zal ik zeker even een kijkje nemen. oke mijn oogschaduw lag in de kortingsbak voor maar 1 euro! normaal kost hij 2 euro. het is een mooie paarse oogschaduw.




 
 het is de kleur 117 flirty. het is echt een mooie paars.
na 2 keer vegen kruimelt hij al. zo romig is hij. hij brengt ook heel fijn aan.
nou dit is de swatch. he is so pretty. na 1 uur zat het nog precies hetzelfde erop dus het is zeker een aanrader. ik geef het een 8.

X

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog