maandag 12 november 2012

Interview Suzanne! (fashionisaparty.com)

Vandaag heb ik nog een artikel voor jullie! Ik kwam op dit idee door Silke. Zij had VeraCamilla geïnterviewd. Ik zou het ook heel leuk vinden om iemand te interviewen en dat heb ik dus gedaan bij Suzanne.
 
Photobucket
 
Ik wou graag Suzanne (fashionisaparty.com) interviewen omdat ik haar blog gewoon superleuk vind en ze me ook een leuk/aardig persoon lijkt! Ze heeft aardig wat verstand van fashion. Ik zelf eigenlijk niet dus vind ik haar blog echt super interessant. Naast haar eigen blog, schrijft ze ook nog eens één keer in de twee weken een fashion rubriek op VeraCamilla.nl! Ik vind haar echt tof, jij ook? Lees maar snel verder!
 
1. Hoe/Waarom ben je begonnen met bloggen?
Om mijn passie voor mode te delen en mijn outfits aan meer mensen te laten zien.

2. Hoe kom je op inspiratie voor artikelen?
 Door van mode te houden: dan heb je vanzelf altijd je oren en ogen open en hoef je bijna nooit iets te ‘bedenken’. Je ziet of merkt het dan al.

3. Krijg je wel eens haat reacties, en hoe ga je er mee om?
Nooit echte haatreacties, maar natuurlijk ontvang ik wel eens een reactie die niet zo leuk is. Ik probeer altijd te kijken naar de intentie van die persoon. Wanneer zij het wel goed bedoelde maar een beetje bot zegt dan probeer ik er serieus op in te gaan (misschien kan ik ervan leren), wanneer ik denk dat iemand alleen maar negativiteit wil verspreiden negeer ik het.

4. Vertel eens iets over de winactie's op je blog. (Zodat mijn lezeressen daarvan weten)
Omdat ik 19 jaar ben geworden gaf ik 19 prijzen weg. Deze winacties zijn inmiddels allemaal afgelopen.

5. Hoe is het gekomen dat je één keer in de twee weken voor VeraCamilla.nl schrijft?
Omdat Vera en ik elkaar al lang kennen, en toen mijn columns voor Fashionscene stopte, het ons een goed idee leek met die columns op haar site door te gaan. Inmiddels gaat het echter meer om een rubriek dan om een column.

6. Wat is je favoriete fashion shopstad?
Amsterdam!

7. Wat is je favoriete fashion winkel?
Ik shop graag bij H&M, maar ik houd er eigenlijk van om in elke winkel te neuzen. Ook in winkels die niet zo leuk lijken kun je vaak leuke dingen vinden als je goed zoekt.
 
Dit was mijn extra artikel met het interview van Suzanne! Ik hoop dat jullie allemaal op Fashionisaparty.com gaan kijken, als je het nog niet kent. Ik kan het je echt aanraden!
 
Veel liefs en tot volgende week, Mirre
 

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog