woensdag 14 november 2012

H&M Masker



Haai

Vandaag ga ik een maskertje van de H&M reviewen.
Wil je meer weten lees dan mee.



Het maskertje heet Rasberry Smoothie en is een Pore Cleansing Mask.
Het masker zit vol met zomers fruit zoals framboos, mango, perzik, abrikoos en granaatappel.


De ingredienten
Het maskertje zelf met framboosjes erop.







De substantie is erg dik maar ik vind dat persoonlijk wel fijn.

Zo ziet de verpakking eruit er zit 15 gram in wat genoeg is voor mijn hele gezicht.
Het masker smeert wel fijn uit en is niet super plakkerig.

De geur is erg zoet en ik hou er wel van met het is niet te overheersend.


Toen het er net op zat
Na 15 Minuten 
De eerste foto laat zien hoe ik eruit zag toen ik het masker  net op had.
De 2de foto laat zien hoe ik eruit zag nadat ik het masker 15 minuten had laten zitten.

Het masker was na een kwartier helemaal hard geworden en de geur was weggetrokken.
Nadat ik het masker eraf had gehaalt met lauw warm water was mijn huid zacht en minder droog.
Of ik dit masker opnieuw koop betwijfel ik omdat het niet wonderen deed .
De volgende dag was mijn huid namenlijk hetzelfde als normaal.
Voor een meiden avondje is dit masker wel heel leuk en het is goed betaalbaar.
Hij kost namenlijk maar 2 euro.

Je hebt ook nog andere varianten zoals Rich Chocolate, Vanilla Fudge en Pomgranate and PassionFlower.

Dit masker is te koop bij H&M divided's en H&M lingerie.

X-O-X Puckismylife

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog