zondag 11 november 2012

Interview Vera Camilla

Heey allemaal,

Ja, nog een artikel van mij!
Maar dit is niet zomaar een artikel, nee, het is een interview met Vera Camilla.:


Ik heb haar een paar vragen gemaild en ze heeft terug geschreven!
Dit zijn de vragen + antwoorden:


Hoe  ben je begonnen met bloggen?
Ik heb gewoon een blogje aangemaakt en ben gaan schrijven over wat ik leuk vond.

Wat is het leukste van bloggen?
Het schrijven over mooie producten, het bewerken, filmpjes maken, de leuke reacties... Bijna alles is leuk!

Hoe reageerde de mensen in je omgeving toen je begon met bloggen?
Bijna iedereen reageerde goed.

Heb je wel eens geen zin om te bloggen?
Heel soms heb ik wel eens een dag geen zin, dan doe ik gewoon een dagje (of een half dagje, vaak heb ik na een tijdje toch wel weer zin) niets!

Heb je spijt dat je bent gestopt met school om fulltime te kunnen bloggen?
Nee

Hoe vind je het om Teske en Sanne ontmoet te hebben?
Super, het zijn goede vriendinnen.

Hoe reageer je op kritiek en/of scheldreacties?
Negeren en verwijderen voor de scheldreacties.

Hoe vind je het dat ik je interview?
Leuk :)


Dit was het interview met Vera Camilla.
Ik vond het echt super leuk om te doen!

Hopelijk vonden jullie het ook leuk!

Vragen? Mail me dan gerust naar: sevenbeautysoneblog@live.nl
Zet wel in het onderwerp: Aan Silke of Aan zondag!

Heel erg veel kusjes, Silke


4 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog