zondag 11 november 2012

De dit of dat tag

Heey meiden!
Vandaag doe ik een tag.
Dit is de dit of dat tag.
Ik zag deze tag bij  strawberrywithsugar
# Make-up:
1. Bronzer of blush? Blush, vind ik mooier dan bronzer
2. Mascara of eyeliner? Mascara, ik kan eyeliner echt niet aanbrengen!
3. Concealer of foundation? Concealer, ik heb nog al last van wallen!
4. Gekleurde oogschaduwen of neutrale schaduwen? Neutrale, dit is makkelijker te                                             combineren! 
5. Compact of losse oogschaduwen? Uuh? wat is het verschil?
6. Kwasten of sponsjes? Kwasten! Dan worden je handen niet vies en het is gewoon makkelijker aan te brengen.

# Nagels:
1. Lang of kort? Lang, zelf heb ik korte nagels, maar dat komt omdat ik nooit lange nagels mocht hebben met turnen. Nu ik gestopt ben met turnen ben ik me nagels aan het laten groeien, maar het lukt nog niet echt :(.
2. Licht of donker? Voor lange nagels licht, voor korte nagels donker. Als je nagels een donker kleurtje op hebben, lijken ze langer!
3. Met of zonder bloem? Zonder! Ik vind nail-art heel erg mooi! Maar ik kan het zelf niet!

# Lichaam:
1. Parfum of body splash? Parfum!
2. Body butter of body lotion? Body lotion! Ik hou niet echt van een Body butter!
3. Shower Gel of zeep? Uuh, shower gel!
4. Lush of The Body Shop? Ik heb van beide merken niks, dus ik weet het niet.

# Haar:
1. Gekrulde of stijl? Lichtjes gekruld. Zelf heb ik stijl haar, vreselijk!
2. Paardenstaart of knot? Knot, ook al heb ik mijn haren altijd in een staart. Een knot is leuker!
3. Haarlak/Spray of gel? Haarlak, gel is voor jongens, haha :$
4. Kort of lang? Lang.
5. Licht of donker? Licht. gewoon blond, wat ik nu ook heb.

# Random Questions (willekeurig):
1. Regen of zon? ZON!
2. Zomer of winter? ZOMER!
3. Lente of herfst? Lente
4. Chocolade of vanille? Chocola, en dan vooral pure! :)

Dit was de tag, hopelijk weten jullie nu wat meer over mij :).
Doei, tot volgende week! 
Dan doe ik een review! :)

xoxo, Silke

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog