maandag 12 november 2012

Review: Bourjois Nagellak

 
Vandaag heb ik voor jullie een review over dit Bourjois nagellakje. Ik weet de prijd niet precies, maar ik weet dat hij rond de 8 tot 10 euro is. Ik heb hem ooit van mijn vader gekregen toen het 1+1 gratis was. Ik hou zelf erg veel van koraal tinten, dus deze kleur is echt perfect.
 


 
Als je goed kijkt naar de foto hierboven en deze verschilt de kleur. Dit komt door het licht. In het echt is de kleur zoals op de bovenste foto. Deze nagellak belooft 10 dagen te blijven zitten en niet te chippen. Of dit waar is lees je verder in dit artikel. Het is trouwens kleur nummer 25. dat staat heel klein op de achterkant van de nagellak.
 
 
Dit zijn de base- en topcoat die ik heb gebruikt.
 
 
Dit is de nagellak als die op mijn nagels zit. Hij dekt net niet helemaal in één laagje. Maar in twee laagjes dekt hij perfect! De nagellak droogt niet supersnel maar ook niet heel langzaam. Gewoon gemiddeld. De nagellak brengt heel erg fijn aan door het kwastje wat hij heeft (zie je hieronder).
 
Het kwastje is schuin afgesneden waardoor het de nagellak heel fijn op je nagels aanbrengt.
 
Conclusie:
 
De nagellak brengt fijn aan door het afgesneden kwastje. Hij droogt niet heel snel maar ook niet heel langzaam. De nagellak denk net niet in één laagje maar in twee laagjes denkt hij perfect. Omdat ik hele zwakke nagels heb blijft nagellak niet goed zitten. Deze blijft ongeveer vier dagen zitten (da's best lang voor mij) en dan gaat hij wel chippen, dus de tien dagen die hij belooft komt hij bij mij niet na. Dit kan bij jou anders zijn als je hele sterke nagels hebt.
 
Ik hoop dat jullie dit review leuk vinden!
Vee liefs en tot volgende week, Mirre

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog