zaterdag 5 januari 2013

Zaterdag kijkt terug en verder.

Hee guys!

Het is zaterdag en dat betekend dat ik voor jullie terug ga kijken naar 2012. Maar ik ga ook verder kijken, naar 2013! Ik ga 5 dingen per jaar noemen, dus laten we beginnen.

Als eerste: 2012. 2012 was voor mij een heel leuk jaar. Natuurlijk waren er minpunten, maar vandaag ga ik het over de hoogtepunten hebben!

Op 24 februari werd ik 12 jaar. Yay! Ik kreeg mijn mobiel, waar ik super blij mee ben!

In Mei ging ik naar Parijs! En wauw, wat was dat leuk! Ik ben een week naar Parijs geweest. Nou ja, een dorpje in de buurt van Parijs. Het was zooo leuk! Ik wil echt terug.

In de zomer van 2012 ging ik naar Kroatië. Die vakantie was echt geweldig. Het was echt een hele luie vakantie, maar hij was echt heerlijk. Het was warm, we zaten aan het strand, geweldig. <3

Na de vakantie ging ik naar de middelbare school! De middelbare school is zo leuk! Ik heb een leuke klas, leuke vrienden en vriendinnen, het is een leuke school. Ik ben er echt happy mee!

Ik heb in 2012 hele leuke vrienden en vriendinnen gemaakt. Door mijn nieuwe klas heb ik nieuwe mensen leren kennen. En wat ben ik daar blij mee! De mensen die ik bedoel weten wel wie, maar ik ben zo blij dat ik ze heb ontmoet!

Dan: 2013! Jeej!

In 2013 ga ik naar de 2de! Wat lijkt dat nog ver, de tweede, maar toch gebeurt het in 2013. Als het goed is dan, haha!

In 2013 ga ik naar Italië! In de zomer ga ik naar Italië. Ik ben helemaal verliefd op Italië, het is er zoo heerlijk! Ik heb er dus heel erg zin in.

In 2013 word ik 13! Ik vind het heel oud klinken, 13, maar 24 februari word ik 13! Jeej!

In 2013 ga ik naar de youtube gathering! In ieder geval, dat hoop ik. Vorige keer kon ik niet, maar dit keer wil ik zo graag!

In 2013 ga ik mijn blog bijhouden. En daar ga ik alles voor doen! Ik hoop zo dat het me lukt!

Dat was het weer! Wat ga jij doen in 2013?

xxx

Nina.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog