zondag 6 januari 2013

Zondag kijkt terug en vooruit.

Hee allemaal,

HET IS 2013!! Whoehoe! Dit jaar heb ik best veel meegemaakt. Veel leuke dingen! Ik heb er 1 uitgekozen........

Mijn hoogtepunt van 2012:
DE MIDDELBARE SCHOOL!

Dit jaar zit ik voor het eerst op de middelbare en dat is best leuk. In het begin had ik het best moeilijk, maar dat kwam door andere dingen. De middelbare school is echt een hele verandering. Je moet opeens elke 50 minuten van lokaal wisselen, er is een kantine :), maar ook die grote kinderen en dat grote gebouw, wauw! Nu heb je op mijn school 2 gebouwen. 1 gebouw heet het Willibrord gebouw en daar zitten alle kinderen uit de 1e en 2e op. Het andere gebouw is het hoofdgebouw en daar zit je op vanaf je in de 3e zit. Maar dat betekent niet dat mijn school weinig leerlingen heeft.. Alleen op het Willibrord (klas 1 en 2) zitten al meer dan 800 leerlingen! Wauw.. Wat ook leuk is, is dat ik bij Diede (mylifeasdiede op youtube) op school zit. :)

Mijn dieptepunt van 2012:
Ik denk toch wel dat ik een beugel kreeg. Ik heb ergens in januari een slotjesbeugel (te vergelijken met een blokjesbeugel) gekregen. Door de beugel heb ik nu heel erg ontstoken tandvlees en jongens, dat doet zeer. Ik poets wel gewoon 2x per dag en goed!. Maarjah, gaat niet weg he.
Dit is een foto van een slotjesbeugel:

 sexy hea!

Vooruit blik 2013:
MIJN BEUGEL MAG ER WAARSCHIJNLIJK ERGENS IN 2013 UIT! WHOEHOE!!
Dat is leuk! Wat ook leuk is, is dat ik 14 word op 14 december, wauwie! Wat ook leuk is, is dat mijn broertjes weer jarig zijn, en mijn ouders.. en dat ik nog een jaar niet spoor :).

Okee, wat wel leuk is, is dat we in de zomervakantie naar een super leuke camping gaan! Echt zo'n jongerencamping, super leuk! :). Hopelijk zijn daar ook een beetje knappe jongens enzo, haha.

Hee mensen, dit was het weer voor vandaag. Ik wil nog 1 klein dingetje zeggen, Nina is lief! :).

Doeii 'xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog