woensdag 2 januari 2013

Woensdag is laat en doet anders.

Heeeey meiden,

Als eerst wil ik zeggen heel erg sorry dat ik zo laat ben maar dat komt door vakantie enzo.

Deze week is het thema om een terugblijk van 2012 te doen en een vooruitblik van 2013.
Ik ga het iets anders doen omdat ik op vakantie ben een hier heb ik niet mijn computer met fotos enzo.

Daarom ga ik vandaag mijn goede voornemens voor 2013 laten zien.

Lees mee.



1. Meer tijd besteden aan dit blog.

Ik ben op dit moment erg druk met school (zoals iedereen denk ik) en daarom lukt het mij niet om elke week een blogpost online te krijgen daarom heb ik besloten om vanaf nu elke maand een planning te maken en dan voor te schrijven. Ben benieuwd of dit gaat lukken.

2. Meer gaan sporten.

Ik heb 2x in de week tennis al maar ik wil daarbij ook graag een keer in de week gaan joggen.
Ik doe namenlijk in Maart mee met de city pier city ( 5 km ) en dan wil ik graag niet helemaal achteraan lopen.

3. Meer aandacht besteden aan het opruimen van mijn kamer.

Soms heb ik zo een tijdje dat mijn kamer zo rommelig is dat ik me ook niet zo goed meer kan concentreren op school enzz. Dan moet ik eerst mijn kamer opruimen voordat ik verder kan met leren en huiswerk maken.

4. Beter mijn best doen voor school.

Deze is wel van zelfsprekend denk ik.



Dit waren mijn goede voornemens voor 2013

Heel veel liefs en tot volgende week,

Puckismylife

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog