zondag 30 december 2012

Zondag doet de tag.

Hee hele lieve mensjes,

Vandaag heb ik een tag voor jullie. TADAA!!
Sorry dat ik vorige week niks van me heb laten horen. Ik was ziek en ben helemaal vergeten om dat even te melden. Sorry!

Maar laten we beginnen met de tag!


1. Hoeveel tijd besteed je per week aan het filmen/bewerken en/of artikelen maken?
Uuuhh, dit is een moeilijke. Ik film echt super weinig en ik schrijf ook maar 1x in de week een artikel voor dit blog. Daar doe ik ongeveer een half uurtje over. Heel soms schrijf ik ook iets op mijn eigen blog. Ik ben wel weer van plan om weer te gaan bloggen, dus ik ben er dan denk ik wel weer 6 uur per week mee bezig als het niet minder is.



2. Spaar je je geld of geef je het snel uit?
Ik spaar mijn geld altijd. Maar ik geef het dan vaak wel in 1x uit. Zo heb ik laatst gespaard voor een nieuwe camera. Ik had nog maar 20 euro over toen ik hem had gekocht. Ik kan niet zeggen dat ik nooit iets uit geef, maar als ik dat doe is het meestal bij de Action. Ik hou van die winkel en heb ook een beetje een verslaving om dingen te kopen bij de Action.

3. Wanneer is het voor jou het gemakkelijkst om te filmen/artikelen te maken?
Als mijn ouders en broertjes er niet zijn. Dan kan ik gewoon lekker me gang gaan, haha. Artikelen schrijf ik (net als nu) het liefst 's avonds op de bank met een lekker dekentje over me heen. Lekker knus en leuk :). Dat mijn familie er dan bij is, vind ik helemaal niet zo erg. We kijken nu home alone, dus het is lekker stil hier. :) Het filmen vind ik het fijnste als er genoeg licht is (logisch, haha). In de winter is dat echt vreselijk moeilijk om te vinden! Ik film nu gewoon om 2/3 uur en dan doe ik gewoon het licht aan + extra lichtjes.

4. Wat maakt praten tegen een camera comfertabel voor jou?
Je kan gewoon alles tegen een camera zeggen. Niks is raar of vreemd. Ik zeg echt van alles tegen mijn camera, maar (als dat echt nodig is) knip ik dat er gewoon uit, maar meestal is het wel grappig, haha.

5. Wat is je slechste haar/make-up gewoonte?
Ik heb altijd zin om me 's avonds na 11 uur op te maken...

6. Wat is een "quote" waarvan je zou willen dat de hele wereld daar naar leeft?
Wat andere ook zeggen, blijf jezelf! Jij weet wat je wel en niet wilt. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

7. Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? (Met make-up/haar/kleding)
Uuh... Ongeveer 20 minuten.. Ik doe 's morgens alleen maar mascara op, doe me haar in een staart en me kleren liggen al klaar om aan te trekken. Dus ja, dan ben je natuurlijk zo klaar!

8. Wat is je favoriete youtube video?
Shoplogs.

9. Wie op youtube/blog verdient meer abonnees/lezers volgens jou?
Uh. Dit is op zich best wel een moeilijke voor mij. Ik denk Nina, die zaterdag is op deze blog. Ze maakt echt super leuke filmpjes!!

10. Wat is iets waar je heel erg naar uitkijkt komend jaar?
Naar de zomer! Ik ga naar een super leuke camping waar erg veel jongeren komen. En heeeel veeel Nederlanders! Super gezellig!

11. Wat was je meest gênante filmmoment?
Het is misschien beter als ik dat niet vertel...

12. Hoe lang duurt het bij jou voordat alles klaar staat om een video te gaan maken?
Niet zo lang. 5-10 minuten is goed.

13. Draag je met filmen/artikelen maken een broek/rok of draag je een pyjama/jogging broek?
Ligt eraan op welke dag en hoe laat ik film. Vaak in gewone kleren, maar dat hoeft niet persé. (of hoe je dat woord schrijft, haha :$)

14. Waar ben je het meest trots op in je leven?
Dat ik goed voor mezelf kan opkomen als iemand iets gemeens of flauws tegen me zegt.


Dit was het alweer. Ik wens jullie een super vet 2013!

'xx Silke

6 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog