zaterdag 29 december 2012

Zaterdag beantwoord vragen voor jullie!

Hee iedereen!

Het is weer zaterdag en dat betekend dat ik de Confessions of a beauty guru tag voor jullie heb. Laten we beginnen!

1. Hoeveel tijd besteed je per week aan het filmen/bewerken en/of artikelen maken?

Dat verschilt heel erg. Soms werk ik heel erg voor, waardoor ik heel veel doe in een week, maar de week daarna niks hoef te doen. Maar als ik een gemiddelde moest nemen, denk ik ongeveer... 2 uur in de week.

2. Spaar je je geld of geef je het snel uit?

Ik ben iemand die geld snel uitgeeft, maar als het moet kan ik ook heel goed sparen. Op dit moment is er niet echt een duur iets dat ik heel graag wil, maar als ik zoiets heb kan ik ook echt heel goed sparen, net zo lang tot ik het echt heb. Dit deed ik al toen ik klein was ( ik spaarde voor een sneeuw witje jurk van de intertoys!) en ik kan het nu nog steeds.

3. Wanneer is het voor jou het gemakkelijkst om te filmen/artikelen te maken?


Filmen doe ik het liefst in het weekend, omdat ik dan gewoon goed licht heb. Ik schrijf dit artikel nu in de ochtend, in de vakantie en in het weekend vind ik dat altijd wel heel fijn, omdat je dan nog lekker fris bent, maar doordeweeks schrijf ik heel graag 's avond's. Heel verschillend dus!

4. Wat maakt praten tegen een camera comfortabel voor jou?

Ik denk het vaak doen. Ik zet nog niet heel lang filmpjes op youtube, maar wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat ik daarvoor ook al even bezig was. Ik zette op 30 maart 2011 mijn eerste video op youtube. Deze was super slecht en staat ook op prive, en na 3 video's op youtube stopte ik weer. Ik bleef wel filmen, maar zette het nooit online! Op een gegeven moment heb ik het weer op youtube gezet, dit keer betere filmpjes, beter geregeld en betere kwaliteit. Maar ik ben dus al heel lang bezig, en ik denk dat dat ervoor zorgt dat het voor mij comfortabel is.

5. Wat is je slechste haar/make-up gewoonte?

Ik weet dat het echt heel heel heel slecht is, maar ik heb nooit tijd om mijn make-up er af te halen. Ik gebruik dan ook niet veel enzo, maar toch. Er moet echt snel verandering in komen!

6. Wat is een "quote" waarvan je zou willen dat de hele wereld daar naar leeft?

Be yourself! Ik zou zo graag willen dat iedereen gewoon is wie hij echt is, en zich niet anders voordoet. Wees gewoon jezelf en wees daar blij mee.

7. Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? (Met make-up/haar/kleding)

Ik zet mijn wekker altijd een uur en een kwartier voor dat ik weg moet. Dat kwartiertje is zodat ik nog even lekker rustig wakker kan worden, dat uur is voor de rest! Daar zit dan ook eten en eten maken en zo bij, maar ik heb dus een uurtje nodig.

8. Wat is je favoriete youtube video?

Dat is sowieso het filmpje waarin Teske van Teskuh.nl haar pakketje van Sanne ( schatteke) uitpakt. Die is zo leuk!

9. Wie op youtube/blog verdient meer abonnees/lezers volgens jou?

Hmm, moeilijk. Silke ( zondag ) verdient zeker meer kijkers, omdat ze gewoon zo cool en lief en awesome is, en ik vind Mirre ( maandag ) eigenlijk ook wel, ook al heeft ze al vrij veel abbonees.

10. Wat is iets waar je heel erg naar uitkijkt komend jaar?

De youtube gathering! Ik kon de vorige keer niet komen, omdat het viel in een van de eerste weken van de middelbare, maar de volgende keer ga ik zeker weten! Ik wil alle youtubers ontmoeten!

11. Wat was je meest gênante film moment?

Ik denk dat dat was toen ik aan het vloggen was op school. Er zaten naast ons tafeltje een paar jongens uit mijn klas, en die keken me zo raar aan! Maar ja, dat hoort erbij.

12. Hoe lang duurt het bij jou voordat alles klaar staat om een video te gaan maken?

Niet zo heel lang. Ik denk ongeveer 5 tot 10 minuten. Met mezelf een beetje bijwerken erbij dan ;)

13. Draag je met filmen/artikelen maken een broek/rok of draag je een pyjama/jogging broek?

Met filmen draag ik eigenlijk nooit een pyjama of joggingbroek, maar met artikelen maken zeker wel! Ik schrijf dit ook in mijn pyjama, aangezien ik pas anderhalf uur wakker ben, maar als ik 's avond 's schrijf zit ik vaak ook in mijn jogging kleding. Ik bedoel, jullie zien me toch niet!

14. Waar ben je het meest trots op in je leven?

Dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat ik het meest trots ben op het fijt dat ik gewoon doe wat ik leuk vind. Ik blog, ik film, ik speel toneel, ik spreek af met vriendinnen, enzovoorts. Ik heb het wel druk, maar het is allemaal gewoon super leuk, en daar gaat het om, toch?

Dit was de tag! Als jij deze over neemt op je blog / youtube account, laat dat dan achter in de reacties, en dan zie ik jullie volgende week weer!

Lots Of Love,

Nina.

3 opmerkingen:

  1. Hee, ik vind jou echt tof want jij plaatst elke keer je artikel en de rest van de meiden niet. Ik vind het echt jammer dat niemand meer wat plaatst (behalve jij dan).
    Is dit omdat ze zijn gestopt? A.u.b. iedereen plaats iets!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, bedankt! Ik word echt blij van zo'n reactie! Misschien kan je ook op mijn eigen blog kijken ( www.ninaverm.blogspot.com ) daar schrijf ik om de dag een artikel.

      Nee, niet iedereen is gestopt, maar sommige wel. Hier komt snel een artikel over, maar we doen ons best iedereen een artikel te laten schrijven!

      xxx

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog