woensdag 26 december 2012

Woensdag : Confessions of a beauty guru TAG

Haai 
Deze week is het thema de confessions of a beauty guru TAG.
Die ga ik vandaag dan ook doen.
Lees mee.

1. Hoeveel tijd besteed je per week aan het filmen/bewerken en/of artikelen maken?
Ik heb nog geen filmpjes gemaakt maar ik denk per artikel ongeveer een halfuur tot driekwartier.


2. Spaar je je geld of geef je het snel uit?

Dat ligt eraan maar over het algemeen geef ik mijn geld best snel uit.


3. Wanneer is het voor jou het gemakkelijkst om te filmen/artikelen te maken?

In het weekend omdat in de week heb ik huiswerk enzo.
4. Wat maakt praten tegen een camera comfertabel voor jou?
Ik praat nog niet echt tegen een camera. Haha


5. Wat is je slechste haar/make-up gewoonte?

Mijn make-up er niet altijd afhalen.


6. Wat is een "quote" waarvan je zou willen dat de hele wereld daar naar leeft?

Be Yourself. Ik vind het heel belangrijk dat je jezelf durft te zijn en niet laat beinvloeden door anderen.


7. Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? (Met make-up/haar/kleding)

50 minuten denk ik maar dat is wel met ontbijten.
8. Wat is je favoriete youtube video?
Ik heb niet een favoriete video maar wel 2 favoriete youtubers. 
Namenlijk macbarbie07 en CloeCouture


9. Wie op youtube/blog verdient meer abonnees/lezers volgens jou?
CloeCouture


10. Wat is iets waar je heel erg naar uitkijkt komend jaar?

Dat ik naar de tweede ga denk ik. 
Of misschien een youtube gathering want daar ben ik nog nooit heen geweest.


11. Wat was je meest gênante filmmoment?
Ik filmde voor het eerst een paar jaar geleden nadat ik mijn eerste camera kreeg en ik filmde op vakantie en toen  wist ik niet hoe ik hem aan kreeg. haha

12. Hoe lang duurt het bij jou voordat alles klaar staat om een video te gaan maken?
Zoals eerder ik maak niet echt filmpjes

13. Draag je met filmen/artikelen maken een broek/rok of draag je een pyjama/jogging broek?
Ik draag nu een jogging broek.


14. Waar ben je het meest trots op in je leven?
Dat ik probeer mijzelf te zijn.



Dit waren de vragen van de TAG. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week.


Ik wens ook iedereen nog een fijne 2de kerstdag. 



X-O-X Puck <33



3 opmerkingen:

  1. hallo
    ik vind bloggen heel leuk alleen heb niet tijd voor elke dag dus een collab is perfect voor mij. maar hier een vraagje hoe vind ik zo een collab want ik wil echt heel graag meedoen en jullie hebben zo te zien al genoeg mensen maar mij lijkt het super om mee te doen aan zo een collab
    hebben jullie misschien tips

    xx Chantal

    trouwens super leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoals je misschien weet is Mirre gestopt en daarom gaan we audities doen denk ik en dan zou je een auditie kunnen inzenden maar dat komt duurt denk ik nog wel een tijdje.

      Veel succes .

      xx

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog