zaterdag 22 december 2012

Zaterdag maakt kerst nagels!


Hee iedereen!
Het is weer zaterdag en dat betekend dat ik voor jullie een kerst tutorial heb. 
Dit keer doe ik een nail art! Kijk mee hoe ik deze nagels heb gemaakt.

 Als eerst heb ik mijn nagels verzorgt met het Trind perfect nail system. Dit hoeft niet, maar ik heb als eerste de Nail Balsam aangebracht en daarna de Nail Repar. Je kan ook gewoon een base coat gebruiken.
 Dan lak je je nagels in een rode kleur. Dit is Catrice 550 Marilyn & Me, deze heeft kleine rode glittertjes erdoorheen. Maar elke rood is goed. Ik heb van deze kleur twee laagjes aangebracht.
 Dan pak je een zilvere glitter. Dit is 28 van 2True. Hiermee maak je een beetje een slordig randje op je nagels.
 Dan pak je een sponsje. Dit is gewoon een keukensponje die ik in stukjes heb geknipt. Je kan ook een make-up spons pakken.
 Doe vervolgens wat zilvere glitter nagellak op een blaadje.
 En dip je sponsje daarin.
 Dep dat op je de puntjes van je nagels, steeds meer naar boven. Dan krijg je dit effect.
 Ik ging er met het kwastje van deze goud rode glitter van Essence, die 94 gold fever heet, nog even overheen. Dit hoeft niet, maar ik vind het wel mooi.
 En dan is dit het resultaat!

Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Als je deze nail art heb nagemaakt, stuur dan even een foto naar mijn twitter, www.twitter.com/niinaaaahh. Ik ben benieuwd! Tot volgende week!

xxx

Nina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog