zondag 16 december 2012

Zondag heeft slecht nieuws.

Hee allemaal,

Ik heb niet zo super leuk nieuws voor jullie. Lees snel verder wat er allemaal aan de hand is.

Als eerste, ik wilde vandaag een filmpje online zetten met daarin de spulletjes die ik heb gekregen met me verjaardag. Ik was vrijdag namelijk jarig. Maar ik ben een beetje ziek en kom daardoor super vaag over. Ook ben ik super moe. Morgen ben ik vrij, dus als het me lukt, maak ik morgen het filmpje en komt deze zo snel mogelijk op "7beautys1blog".

Als tweede wil ik zeggen dat ik de laatste tijd niet echt ,meer zin heb in bloggen. Misschien hebben jullie dat ook wel gemerkt. Ik heb echt heel erg veel dingen aan me hoofd, en kan dat allemaal even niet op een rijtje plaatsen. Sorry.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, tot ergens deze week en anders tot volgende week zondag! :)

xx, Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog