zondag 4 november 2012

Zondag stelt zich voor

Heey meiden,

Eindelijk! Poe poe! Daar is dan jullie zondag!
Ik vind het echt SUPER dat ik in deze blog zit. :)
Hopelijk jullie ook!
Voordat ik mezelf voorstel, is hier even een foto van mij.
Je kan hem ook boven in ons logo zien. :)








Dit ben ik dus.
Ze hebben mij op 14 december 1999 Silke genoemd.
Ik ben een meisje wat erg veel van beauty houd.
En dan ook... ERG VEEL!
Omdat ik het niet bij hou om elke dag te bloggen, heb ik zeg maar meegedaan met de audities van Mirre.
En tot mijn grote verbazing eigenlijk zit ik erin. :)
Ik ben echt super blij!
Ik had het echt niet verwacht omdat er volgens mij echt een stuk of 20 meiden meededen.
Echt in 1 woord: WOW!

Nu echt iets over mij:

Leeftijd: 12
Favoriete eten: lasange
Favoriete kledingstuk: gewoon een  skinnyspijkerbroek
Mooiste kleur: roze of paars. Ook wel dat glittergrijs, zilverachtig.
Een hekel aan: jou! Nee grapje, aan ruzie, bah! Vreselijk!
Hier kan je me wakker voor maken: Pure chocola!
Favoriete dier: Reuzenpanda of stokstaartje (schattig!)
Blij: JAAAAAAAAAAAA!! (ik weet niet echt waarom ik dit zo vraag aan mezelf, maar het is wel leuk)


Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik in deze blog zit.
Ik vind het wel helemaal te gek!
Als je contact met me wilt opnemen, kan dat.
Dit is ons e-mail adres: sevendaysoneblog@live.nl
ZET DAN WEL IN HET ONDERWERP: AAN SILKE!!
Je mag ons natuurlijk ook altijd mailen voor vragen!

Heel veel plezier verder op dit blog.
Ik vind hem persoonlijk super mooi.
GOED GEDAAN MIRRE!

xoxo, Silke (jullie zondag)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog