donderdag 8 november 2012

tag: throwback tag





lets get very personal! ja ik heb ook een tag net als mirre op maandag. vanwege huiswerk post ik pas zo laat. eerst wou ik ook een OOTD maken maar mijn camera deed raar, en daarom een tag. ik koos voor the trowback tag want die vind ik heel leuk en op mijn eigen blog heb ik al veel tags gedaan, maar niet deze. het is een tag dat gaat over je jeugd. eigenlijk is het een tag op youtube maar ik wou hem vervormen in een blogpost. let's get started. (klik op leesverder)
 dit ben ik niet

  

1. in welk jaartal ben je geboren?
1999 net in de vorige eeuw dus. :3

2. heb je foto's van vroeger zoja laat er wat zien?
ik heb er heel vel wel 4 fotoboeken vol ik laat er maar 1 zien vanwege privacy, en omdat ik er maar 5 op me laptop heb staan. hieronder zie je hem dit ben ik met een zonnebril op en een strohoed, dit heb ik helemaal zelf gedaan mijn moeder heeft dit niet bij me op gezet. ik vond dit wel een hele leuke foto.
 

3. welk progamma keek je vaak toen je vroeger klein was?
hey arnold
dora
spongebob.
vroeger was tv niet eens zo heel leuk.

4. wat wilde je worden toen je vroeger klein was?
 ik wilde heel graag dieren arts worden. nu is dat wel anders ik ben nu veel liever met make up bezig. dat is ook pas sinds een jaar of 4 hoor. nog niet zo lang.

5. laat een video zien toen je jonger was?
OKE! let niet op het geluid mijn nichtje zegt KUT in dit filmpje. (srry groftaalgebruik)

 
6. wat was je favo speelgoed?
eehm... vroeger had je zo'n clown dat als je die omgooide weer zelf omhoog ging, en hij maakt geluid!!!

7. wat is het meest beschamend wat je in je jeugd hebt gedaan?
in groep 1 had je zelfstandig werk borden en als je iets af had moest je de kaartjes omdraaien. ik was te klein, wel meerdere maar daar gaat het nu niet om. ik moest op een krukje staan en toen moest ik plassen en iedereen keek me aan terwijl ik in mijn broek pies.

8. lees een stukje voor van de eerste dingen die je kon schrijven.
ik typ het in.

mama kijk
mama hier voor jou
mama ik hou van jou
dit gedichtje was voor jou

haha lol

9. 3 liedjes die je leuk vond toen je klein was?
de laatste vond ik niet echt leuk maar die word al sinds mijn geboorte in mijn huis gespeeld.

 

10. wat is je leukste kostuum met halloween?
hier in nederland vieren wij niet echt halloween. tenminste ik niet. ik weet wel met de peuterschool gingen we iets doen en toen was ik als zustertje opgemaakt en aangekleed.

11. vertel een leuk verhaal oover je jeugd?
nou het eerste nummer wat je hier dus boven ziet. daar danste ik altijd op vooral met dat oeh ah. als klein kind van net 1 stond ik bij de trap met me heupjes te swingen.

12. zijn er speciale dingen die ik heb bewaart van mijn jeugd?
heel veel eigenlijk. hier komt een lijstje:
- 3 vuilniszakken vol baby kleding
- 3 knuffels die altijd nog bij me in bed liggen om dat ik ze gewoon heel schattig vind
- al mijn melktanden op 1 na
- een armbandje die ik ook sinds me geboorte om heb GEHAD.

13. was er iets raars wat je deed als kind?
eigenlijk zijn alle kleine wel gek. maar mijn moeder maakte ook vrij veel filmpjes sinds ik geboren was en altijd als de camera aan ging liep ik er meteen naar toe omdat ik graag gefilmt wou worden.

14. wat is het engste ding wat je nog onthouden hebt?
vroeger was ik best wel een deugniet. ik ging s'nachts altijd in de kastjes snuffelen op de overloop. ik hoorde eigenlijk te slapen. in een keer bleef mijn moeder dus een keer staan ik deed de deur open en schrok me te pleures. ik heb dat daarna nooit meer gedaan.

15. is de wereld anders dan vroeger?
zeker weten. vooral met elektronica. vroeger had ik een koelkast van een computer op mijn kamer. heel veel mensen hadden zo'n computer. en nu zit ik hier op me bed met de macbook van apple. -.-

dit was de tag ik hoop dat jullie het leuk vonden? vragen kan je altijd hieronder vragen? jullie mogen deze tag zeker overnemen. 

X.
zootjeh.blogspot.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog