dinsdag 6 november 2012

Lovely&Cute Jewelery


Hooi allemaal,
omdat ik zelf van sieraden hou en ze ook vaak draag, ga ik jullie vandaag meer vertellen hierover. Ik ga vooral vertellen over wat voor een soort sieraden ik voornamelijk draag en op welke sites je het beste sieraden kan bestellen.

Ik draag dus vaak sieraden, maar wat voor een soort sieraden draag ik dan?

Eigenlijk vind ik de meeste sieraden leuk, maar ik draag vooral sieraden met snorren, en leuke dieren of dingen eraan. Ik heb bijna geen sieraden met een draad en kraaltjes. 


Deze 3 ringen komen van  Beautiful&Bijoux.
Op deze site verkopen ze super leuke sieraden, waaronder deze 3 maar er staan er natuurlijk nog veel meer op mijn wishlist. Zoals ringen met studs en een ketting van een wereldbol. Super cute en natuurlijk een leuk detail bij je outfit.

Ook heb ik meerdere keren besteld bij sieradenkistje .
Hier verkopen ze ook van die leuke, maar ook gekke sieraden. Ik heb een aantal sieraden hier gekocht waaronder deze 3 :






Welke sites raad ik het meeste aan?

De sites die ik erg aan raad zijn Beautiful&Bijoux en Sieradenkistje. Beide sites hebben iedere dag weer een aanbieding waarin je een sieraad 24 uur lang veel goedkopen kan kopen. Ook verkopen ze super leuke sieraden, waaronder deze 6 maar er staan er natuurlijk nog veel meer op mijn wishlist. Zoals ringen met studs en een ketting van een wereldbol. Super cute en natuurlijk een leuk detail bij je outfit. En als je besteld op een van deze sites krijg je altijd een leuk doosje om je sieraden heen en een verassing erbij! Natuurlijk verpakken ze de sieraden heel zorgvuldig zodat ze niet beschadigen bij de post. Neem dus zeker een kijkje bij deze websites!

xoxo, Emma

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog