donderdag 1 november 2012

donerdag houdt van gamen ?!?!

hoi ik ben zoey en ik ben jullie donderdag. ik ben 13 jaar oud, en ik woon in Nederland. ik hou van bloggen, maar ook van make up. heel eerlijk hou ik ook van gamen. gta sna andreas of minecraft, het klinkt misschien raar maar waar. ook heb ik een zwak voor schattige puppies en leuke kleding. om niet te vergeten ben ik een PANTERPRINT addict. o ja ik geloof wel in regenbogen en eenhoorns. ook heb ik nog wel een brede muziek smaak. soms hou ik van oud en soms van de nieuwste nummers.

zoals je misschien al merkt post ik niet ingepland. ik hou totaal niet van plannen met wat dan ook, school en bloggen. als ik iets afspreek kom ik dat wel na. dus er zijn ook goeie kanten aan mij. ik zie mezelf als een aardig persoon die prettig gestoord is en doordenkt bij alles. mijn beugel is er zins kort uit. (zoals je kan zien op de bovenste foto)

nu het zakelijke gedeelte. ik heb zelf ook een blog  zootjeh.blogspot.nl. ik werk met een apple macbook. mijn camera is een samsung d70. ik werk met blogspot zoals wat de meeste wel doen.

volgens mij ben ik de enige die zoveel tekst heeft hihi !?!?

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog