dinsdag 30 oktober 2012

Dinsdag is een paardengek.

Hooii iedereen,
Mijn naam is Emma en ik ga elke dinsdag een artikel posten. Ik ben 13 jaar en ben jarig op 25 november. Zoals je aan de titel zag hou ik enorm veel van paarden. Eigenlijk hou ik van alle dieren. Thuis hebben wij een vogeltje genaamd Pietje en een hond, Joey.
Hierboven zie je een foto met mijn lieve vriendinnetje Jamaica. 

Ik rij ook paard op een manege die nog geen minuut fietsen van mijn huis is. Ik zit in klas mavo 2. Op het moment luister ik graag naar de nummers; Girl on fire net als Mirre. En some nights van Fun. Verder ben ik verslaafd aan skittles (dat zijn snoepjes die net zo klein zijn als m&m's) , shoppen, twitter en instagram. Dit was wel zo'n beetje het belangrijkste om te weten over mij. Als je nog vragen heb mag je die natuurlijk altijd stellen in de comments.

Liefs, emma.

Twitter; @Emma91932056
Instagram; kusemma_2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog