maandag 29 oktober 2012

Over Maandag + Outfit: Pink Tribel

 
Hallo allemaal! Vandaag gaat 7 Beauty´s 1 Blog van start! We zijn er allemaal super enthousiast over en we hopen jullie ook. Deze week gaan we onszelf voorstellen aan jullie. En op de pagina ´Over ons´ kun je nog wat informatie over ons vinden! Maar lees gauw verder als je meer over mij wilt weten en mijn mini extra artikeltje wilt lezen!


Nou ten eerste ik ben Mirre en ik ben 12 jaar en word 13 op 10 Februari! Dit hieronder ben ik.
 
 
 Mijn grootste hobby is toch wel make-up! Looks maken, bloggen en natuurlijk filmpjes maken. Ook ben ik VERSLAAFD aan shoppen!! Ook vind is super gezellig om af te spreken met vriendinnen/vrienden. Mijn favoriete eten is tortellini met kaas vulling! En de Mc Flurry Rolo vind ik ook erg lekker. Mijn twee favoriete liedjes zijn:
 
Alicia Keys - Girls on Fire
 


 
Cher Lloyd - Want U Back



 
Verder zit ik in de eerste klas en doe ik havo/vwo. En het leukste vak vind ik pauze! Als je nog iets van me wilt weten, kan je altijd een reactie achterlaten.

En dan heb ik nu als extra nog een simpele outfit die ik gewoon lekker vind zitten maar die er toch leuk uit ziet.

 
Zwart hemdje: New Look
Roze vestje: H&M
Jeans met tribel print: H&M
Fake All Stars: Scapino
 
Dit was mijn voorstel artikel met een simpele outfit erbij.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Veel liefs, Mirre en tot volgende week!

 
 



2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog