zondag 3 maart 2013

Zondag is back!


Hee meiden,

Sorry, sorry, sorry! Ik heb vorige week helemaal geen artikel geplaatst :(.. Ik had geen vragen gekregen en ben het eerlijk gezegt ook een klein beetje vergeten.. Maar goed, i'am back!

Deze week is het thema: DIY/How to.
Ik laat deze week zien hoe je een heel lekkere bananen smoothie kan maken. :) Let's start it!
















Als eerste, wat heb je nodig aan spullen:


  • 1 kopje
  • 1 eetlepel
  • 1 theelepel
  • een snijplank
  • een stampmixer (of hoe je dat ook noemt :$)

Dan de ingrediƫnten. Dit is voor 2 personen!:

  • 3 bananen
  • gewone melk
  • yoghurt
  • suiker
  • een bak(je) waar je alles in kan mixen.

















Hoe maak je het?

 














Snij eerst de bananen.




Doe de bananen in je bak(je).

Voeg er dan een kopje melk bij. Gewone melk!
















Voeg er dan 10 theelepels suiker bij.





Voeg er dan 6 eetlepels yoghurt bij. Het liefst volle yoghurt.

Uiteindelijk is dit wat je ziet.

Stamp dan alles goed fijn. Ik weet niet hoe dit ding heet, maar je hebt het vast wel in huis.

Dan kan je het in 2 grote glazen doen. 2 rietjes erin en het is net smoothie die ze ook echt verkopen. 
Ik vind hem super lekker! Het is heel makkelijk om hem te maken! Super!

Veel liefs,
Silke

Ga jij deze smoothie maken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog