woensdag 6 maart 2013

Woensdag; Favorieten Februari

Heey,

Deze week is het thema om je favorieten van Februari te laten zien dus dat ga ik vandaag doen.

Ben je benieuwd? Lees dan mee.
Eerst wil ik heel erg sorry zeggen dat ik vorige week geen artikel online heb gezet maar ik had echt geen tijd :-( 

En nog iets, ik heb deze maand niet echt nieuwe producten gebruikt dus daarom zijn het niet zoveel dingen.
1. Zwitsal Parfum.
Ik denk dat iedereeen de geur van Zwitsal wel kent, en daar ruikt dit parfum nu naar.
Ik vind het super lekker en draag hem ook bijna elke dag.



2. HM DonutRol
Deze donut heb ik in de zomer bij de hm gekocht.
Hij is heel fijn want ik kan er heel makkelijk een mooie knot mee maken.
Ik draag hem dan ook redelijk vaak en hij is perfect als je een bad-hair day hebt


3. The Hunger Games
Ik heb het nu niet over de film maar over het boek.
Ik lees nu het eerste deel van de Hunger Games in het Engels, en vind het zo een spannend boek.
Ik kan ook niet wachten totdat de 2de Hunger Games uitkomt.
The-Hunger-Games.jpg


Dat waren mijn favorieten voor deze maand.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week.

Veel liefs,

Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog