woensdag 13 maart 2013

Woensdag: Review Zwitsal Geurtje

Heey,
Deze week is het thema om een review te doen, zoals jullie misschien nog weten van vorige week ben ik helemaal gek op het zwitsal geurtje en daar ga ik vandaag een review over doen.

Lees mee.
Het zijn dezelfde foto's als vorige week want ik heb geen tijd om nieuwe foto's te maken.
 Dit is het flesje het is 95 ML en is doorzichtig, het heeft een matgouden dop en ziet er heel classic en clean uit. Het ruikt ook precies zoals de andere producten van zwitsal
Dit zegt zwitsal zelf over het geurtje:
Een vleugje pure zachtheid, met de vertrouwde milde Zwitsal geur. 
Dat is Eau de Zwitsal. Helemaal hypoallergeen, zoals je van Zwitsal gewend bent. 
Daarom is deze lichte Eau de toilette geschikt voor ieder moment van de dag. 
Nu ook verkrijgbaar in handig bewaarblikje. 
Leuk om cadeau te geven én leuk om te krijgen! Hypoallergeen | Dermatologisch getest
Het Flesje ligt lekker in de hand en gaat zuinig mee. Op dit moment draag ik hem elke dag en spray ik voor het slapen gaan het door mijn kamer en op mijn bed.
Hij kost volgens mij 14,95 als ik het goed heb.

Veel Liefs, Puck
Lees Mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog