woensdag 20 maart 2013

Woensdag: Persoonlijk Typen #1

Heey, 
Deze week is het thema om een persoonlijk artikel te maken.
Ik noem het PersoonLijk Typen en dit is de eerste keer dus #1. 

Lees mee.
Ik zit nu in de groene week, dat betekend dat de 2de klas in London is, en best veel leraren gaan mee. dus vallen die lessen van mij uit :)(: Maar dat betekend ook dat ik volgend jaar zelf naar London ga. YEAH !!

Deze week ik dus veel tijd om te bloggen enzo, hoewel heb ik wel veel toetsen van de 2de periode is bijna afgelopen. Binnekort hoor ik ook of ik als ik zo door ga over mag. Spannend !! Denk wel dat ik over ga maar alsnog spannend. 
Tumblr_lsj75yude41qbv4sdo1_500_large



Verder hoop ik echt dat het snel lente word. Ik ben dit stomme weer echt zat namenlijk. Uurg.
Lekker korte broekjes aan en lente kleren kopen in de winkels. Ik ga binnekort weer naar Amsterdam en dan ga ik natuurlijk ook shoppen :)
Tumblr_louzg2jzzq1qdpsx9o1_500_large


Dit was het voor deze Persoonlijk Typen #1
Veel liefs,

Puck <33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog