maandag 11 februari 2013

Zaterdag heeft favoriete op maandag zonder foto's.

Hee girls!

Sorry dat ik op maandag ben, maar ik had zaterdag geen tijd omdat ik moest leren voor mijn toetsweek, en nu kan ik wel even iets schrijven. Vandaag is het thema om de favoriete van januari, en dat ga ik ook doen, maar dan zonder foto's. Ook is het eigenlijk alleen maar lifestyle, dus ja.. Sorry, maar het is niet anders. Kijk gezellig mee!




Favoriete muziek:

One direction - Kiss You.

c'mon c'mon - One direction.

Hihi, oke ja ik ben nog al een directioner, en eigenlijk heb ik heel het album veel gedraait, maar ik denk dat dit toch de meest gedraaide zijn. Kiss you omdat hij gewoon zo lekker is om mee te zingen en om op te dansen, en c'mon c'mon is nu mijn nieuwe wekkergeluid, omdat ik hou van vrolijk wakker worden.

Favoriete sites:

Tumblr.com

Teskuh.nl

beautygloss.nl

Tumblr is een nieuwe liefde, die ik ken door mijn zus. Ik vind tumblr heel leuk, omdat je van allemaal foto's kunt posten op je blog. Het is weer totaal iets anders dan mijn eigen blog die ik heb (ninaverm.blogspot.com), maar toch is het heel leuk. Teskuh.nl en Beautygloss.nl vind ik al heel lang leuk, maar toch zijn ze favoriet omdat ik ze de afgelopen maand heel veel heb bekeken. Vooral op school heb ik het veel gelezen, omdat ik via mijn mobiel heel snel kan checken of er nog een nieuw artikel is en het ook gelijk kan lezen. I like!

Favoriete eten/drinken:

Tja, dit is een moeilijke. Even nadenken hoor...

Broodje gezond ham/kaas.


Broodje gezond ham kaas is zo heerlijk, dat verkopen ze bij ons in de kantine. Het is een pistolet met ham, kaas, sla en ei. Hmm! Ik koop het niet alleen op school, maar maak het ook gewoon zelf. Heerlijk vind ik het, en ook nog eens gezond. 

Dat was het! Niet veel, maar ja, het is iets.

Wat zijn jou favoriete van januari?

Tot snel!

xx

Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog