maandag 11 februari 2013

Q&A vragen en meer bloggen

Heej allemaal,

Deze week is het thema: Q&A vragen.
Nou valt daar niet zo heel veel over te zeggen. Jullie kunnen deze week aan ons vragen stellen via de mail. Mijn email is : emmapiepje@hotmail.com   . Als je mij een mailtje stuurt, zet dan wel even in het onderwerp "Q&A vragen" zodat ik alle vragen kan verzamelen voor volgende week. Alle vragen zijn welkom.

In de titel zagen jullie het al, ik ga meer bloggen want de blog ligt de laatste tijd een beetje stil zoals de anderen zeiden. Ik zal in de vakantie misschien meer posten dan alleen op dinsdag. En ook ga ik dan veel blogpost voorbereiden. Dus jullie kunnen iedere dinsdag weer een blogpost verwachten.

Liefs, emma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog