woensdag 6 februari 2013

Woensdag: Favorieten Januari



Heey,

Deze week is het thema om je favorieten van de maand Januari te laten zien.

Dat doe ik dus ook vandaag en als je dat leuk lijkt lees dan vooral mee.


Sorry dat ik geen foto's heb maar ik probeer het en dan komen de foto's maar dan zijn ze wit en blijven wit oftewel daar hebben jullie ook niks aan. Nogmaals sorry en ik hoop dat het volgende week wel goed gaat.


1.Mijn eerste favoriet is een nagellakje van Essie en het is een Good To Go lakje in Fast Drying Top Coat.

Het is een doorzichtig lakje en is dus bedoelt als topcoat. Wat ik zo fijn aan deze vind is dat hij echt heel snel droogt, ik breng hem aan en dan na 5 minuten kan ik echt alles weer doen waardoor ik nu veel mee nagellak draag.

2. Tweede favoriet; een strik voor in mijn haar van Forever21

Het is een grote turquoise strik van de Forever21, ik draag deze meestal met een half-up/half-down do met de strik als elastiekje.

3. Mijn derde favoriet; Een strikjes ring van de HM

Dit is een kleine zilvere ring van de HM die ik meestal om mijn middelvinger draag en hij past bij heel veel.

Nu mijn 2 favoriete liedjes van Januari

1. Candy - Robbie Williams
2. Kiss You - One Direction

Mijn favoriete TV show

Once Upon A Time; het is een amerikaanse show, van de makers van LOST, het is een hele spannende en verslavende show.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer.

Veel liefs,

Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog