woensdag 30 januari 2013

Woensdag: 10 Facts about me

Haai,

Zoals jullie misschien al wel hebben gemerkt is het al zaterdag avond en hoor ik woensdag te publiceren maar ik heb (soort van ) een reden; Ik was 2 weken ziek omdat ik Arogitus ( ofzo ) heb/had.
Ik ga wel nog mijn bericht voor jullie doen omdat ik me nu iets beter voel.
Ik kan dus ook niet beloven of woensdag een arikel online komt maar ik probeer het wel.

Lees mee.



1. Ik kan niet tegen gechipte nagellak.

Als ik gechipte nagellak heb wordt ik helemaal gek omdat het er dan niet meer mooi uitziet, dan moet het van mij er ook helemaal af. Daarom doe ik bijna nooit nagellak op omdat ik het er na een dag er toch weer af moet halen.

2. Ik heb een hele rare lichaamsverhouding. 

Mijn lichaam is heel raar in verhouding, dat wil zeggen dat mijn benen veel langer zijn dan mijn bovenlijf oftewel ik pas bijna geen broeken in mijn maat. En mijn bovenlichaam is normaal en dan zijn mijn schouders echt niet wijd dus bijna elk shirtje zakt van mijn schouders af.

3. Ik hou van strikjes.

Ik vind strikjes heel leuk en draag het liefst elke dag een strikje. In mijn haar, sierraden, kleding noem het maar op.

4. Mijn kamer is altijd een rommeltje.

Ik weet niet hoe ik het doe maar ik krijg mijn kamer niet netjes, dan ruim ik mijn kamer op en dan na 2 dagen is hij weer helemaal rommelig :-(

5. Ik merk dat dit toch wel heel moeilijk is.

Ik dacht 10 dingen dat doe ik wel even zo, maar dat valt wel mee, dit is toch wel heel moeilijk.

6. In plannen ben ik heel slecht.

Hier is denk ik niet heel erg een uitleg bij nodig. Maar toch ben ik wel heel slecht in plannen, met school, bloggen, afspraken noem het maar op.

7. Ik doe aan Tennis.

Ik vind tennis heel leuk en doe het 2x per week, op maandag en vrijdag

8. Ik hou van make-up maar draag het niet zoveel.

Ik doe niet elke dag helemaal een make-up look ik draag alleen mascara en lipbalsem

9. Ik ben al bijna klaar met dit artikel.

Ik hoef nog maar een fact en dan ben ik klaar, valt eigenlijk wel mee hoe moeilijk dit is.

10. Ik maak bijna nooit iets af.

Hoe slecht het ook is ik vind het heel moeilijk om dingen te zeggen en dat dan ook te volgen. Ik maak ook bijna niks echt af en ik haak heel vaak af. Als ik bijvoorbeeld ben begonnen aan een film te kijken denk ik halverwege ; ooh deze film is niet zo leuk. Dan loop ik weg en heb ik weer niet iets afgemaakt.

Ik hoop dat jullie het toch nog wel leuk vonden.

Veel liefs,

Puckismylife <33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog