zondag 9 december 2012

Wat zondag nog graag zou willen doen voor ze dood gaat.

Heey allemaal,

Daar ben ik weer en deze keer met een artikel wat gaat over wat ik nog wil doen in me leven voor ik dood ga. Nu hoop ik natuurlijk dat ik nog heel lang kan leven en wel 100 jaar mag worden. Maar goed, ik heb dus een aantal dingen wat ik nog wil doen voor ik dood ga. Ik zou zeggen, lees snel verder, dan kom je het te weten!


 

 



 




 



 .






















 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Dit was het, er veel, i know, maar lang niet alles!
Ik zie jullie volgende week weer met waarschijnlijk een birtday haul!
Ik ben vrijdag (14 december) namelijk jarig :). HOERA!! HOERA!! HOERA!!
 
Doeii, xx Silke









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog