woensdag 12 december 2012

Birthday haul

Haaai,

Ik was maandag jarig en het leek me leuk om een birthday haul te doen.
Ik vier komende zaterdag met vriendinnen  mijn verjaardag dus dan zal ik ook nog een extra artikeltje maken met wat ik dan heb gekregen.



plushez_regina_pet_front.jpg


Als eerste heb ik een pillowpet gekregen.
Het is eigenlijk voor baby's maar dat maakt mijn niet uit want ik vind het heel erg fijn en lekker om op te slapen en ik vind het ook super schattig.

20110106_5pigjR.JPG.jpg

Als tweede heb ik een nieuwe schooltas gekregen.
Het is een eastpack en hij is in leger print.
Het is geen normale rugzak maar een soort van handtas.
Waarschijnlijk heeft het een echte naam maar die weet ik even niet.

6101-Sweet-Christmas-Open-640-x-587.jpg

Als laatste heb ik een pakketje van lush gekregen.
Het is een setje die Sweet Christmas heet.

Er zit een candy mountain bubble bar in en een ster vorming Rockstar zeepje.
Ze ruiken allebij heel zoet en misschien komt van de zeep nog wel een review.

Dit was alles wat ik tot nu toe voor  mijn verjaardag heb gekregen.

Veel liefs,

Puck <33

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat is raar dat is al de tweede keer.
      Doe ik iets verkeerd dan ??
      hoe upload jij foto's ??

      xx

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog