woensdag 4 februari 2015

Woensdag: Hoogtepunten van Maart ❤


Dear Lovelies 
Woensdag is terug en vandaag vertel ik jullie mijn hoogtepunten van Maart. Dus laten we maar heel snel beginnen



1. Verjaardag van mijn moeder.
Afgelopen maand was mijn moeder jarig, en dat was natuurlijk heel erg gezellig. We hebben de hele dag met onze familie afgesproken en dat was heel erg gezellig. In de avond had mijn moeder een dineetje voor haar vrienden en daarvoor moesten mijn zussen en ik bedienen, wat wel heel gezellig was en natuur heel leuk. Het klinkt misschien raar maar dat bedienen vond ik eigenlijk wel heel leuk. Misschien wil ik daar wel een bijbaantje in :)

2. De lente komt eraan ❀ 
Wat ik ook een hoogtepunt van Maart vond was dat er weer allemaal krokussen en klokjes boven kwamen en dat vind ik altijd super leuk om te zien. Als ik naar school fiets dan kom ik altijd langs een heel groot veld waar heel meerdere krokussen en winterklokjes zijn en dat is prachtig om te zien. Ook is het heel leuk dat alle diertjes weer naar buitenkomen en ik heb zelfs al een paar eekhoorntjes gezien. Ik hoop dat jullie ook zo van de natuur kunnen genieten net zoals ik want de natuur is echt prachtig.

3. 7 beautys 1 blog
Zoals jullie misschien allemaal weten hebben wij de laatste tijd als blog een beetje een dipje gehad. Dat is natuurlijk heel jammer en daarom zijn wij allemaal heel blij om nog beter en leuker weer te beginnen. Ik heb er super veel zin in en van mij kan je in iedergeval elke week een blogpost verwachten.
Dit waren mijn 3 hoogtepunten van Maart. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik zie jullie volgende week woensdag weer! Veel plezier met jullie week en tot volgende week.


Kusjes
Puck ❀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog