maandag 3 december 2012

Maandag: Things i wan't to do before i die.

Ten eerste sorry dat ik twee keer niks heb gepost. Ik heb het gewoon zo druk! (Stom excuus) Maar ik heb de laatste tijd veel proefwerken/SO's gehad en ik moet natuurlijk voor school een suprise maken. Guys, ik heb het zo druk!
 
Maargoed, ik ben er weer! Yay. :D En dit artikel gaat over dingen die ik nog wil doen in mijn leven voor ik dood ga.
 
Wil je weten wat dit is? Lees verder!

1. Trouwen.
 
 
Hier droomde ik als klein meisje al van, de perfecte bruiloft. De perfecte man, perfecte jurk, mooie koets, romantische locatie, misschien een huwelijksrijs... Dat lijkt me echt geweldig. Ik wil dan echt gewoon perfecte bruiloft, dat is al jaren een droom van me.
 
2. Een geneesmiddel uitvinden tegen kanker (Wel een echt werkende voor iedereen).
 
Wow, dat lijkt me zo geweldig. Kanker is natuurlijk een vreselijke ziekte. Ik wil dan een geneesmiddel uitvinden die ook daadwerkelijk bij iedereen werkt, en waar je geen zware kuren voor moet krijgen. Hoe geweldig zou dat zijn? En als ik het dan niet ben, laat dan alsjeblieft iemand anders het uitvinden!
 
3. Beroemd worden.
 
Of ik nou beroemd word met zingen, acteren, dansen, of misschien youtube/bloggen? Beroemd worden wil ik ook al zo lang! Beroemd zijn dat je herkent word op straat, wel dat ik nog gewoon naar de winkel kan dan. Dat lijkt me zo gaaf! Dat mensen tegen je op kijken, dat je misschien grote concerten kan geven? Hoe fantastisch is dat?!
 
4. Kinderen.
 
Eén of meerde kinderen opvoeden lijkt me zo leuk! Ik ben echt gek of kindjes. Het lijkt me gewoon te gek om moeder te worden. Niet nu maar ergens eind twintig zeker wel!
 
5. Naar New York / Parijs / Londen
 
 
Ik wil een keer naar Londen, Parijs en New York. Ik ben echt als de doods om in een vliegtuig te gaan. Dus waarschijnlijk zit New York er niet in voor mij. Maar misschien kom ik ooit nog over mijn angst heen. Maar waarschijnlijk komt één van mijn droomreizen uit in de mei vakantie. We weten het nog niet zeker, maar misschien wel. Ik ga dan een weekend naar Londen of Parijs.
 
Dit waren de dingen waar ik het eerst aan dacht toen ik dit artikel ging maken. Dit zijn gewoon eigenlijk mijn dromen. Eigenlijk is de loterij winnen ook mijn droom want dan kan ik waarschijnlijk deze dingen wel uitvoeren.
 
Bedankt voor het lezen! Liefs, Mirre

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog