zondag 24 maart 2013

Zondag heeft een tweede artikel?

Hee meiden,

Vandaag heb ik een extra artikel voor jullie. Vorige week was het thema eigenlijk review, maar ik heb vorige week niks geschreven (ook niet op mijn eigen blog) omdat ik deze week proefwerkweek had. Normaal vind ik dit een super slecht excuus, maar voor deze keer niet want sommige proefwerken telden 6x mee en dat is echt heel erg veel! Dat 'niet' bloggen heeft wel geholpen, want ik heb al 2 hele goede cijfers terug. Een 7 voor aardrijkskunde en een 8,1 voor levensbeschouwing (als je niet weet wat dat is, het is heel saai). Ik wil zeker niet opscheppen met deze cijfers!

Maar dan het artikel. Ik ga vandaag een masker van Montagne Jeunesse reviewen. Dit is het Argile Anti-Imperfection als ik het goed heb (ik vind dat altijd moeilijk te zien aan de maskers van Montagne Jeunesse).








Het masker heeft een heerlijke dikke substantie! Zeker een pluspunt voor koude dagen als deze. 


Op de achterkant staat precies in plaatjes en tekst wat je moet doen. De plaatjes zijn duidelijk en dat is erg fijn als je niet zo goed Engels of Frans kan. Op de achterkant staat dat je het masker 10 tot 15 minuten moet laten drogen, je moet dan 'relaxen'. Dit vind ik een mooie tijd :).


Na 2 minuten begon hij al te werken. Toen voelde ik al dat mijn huid strakker werd getrokken. Na 9 minuten begon het masker zeer te doen. Ik heb hem meteen verwijderd! Mijn huid was aan het irriteren, maar tot mijn grote verbazing was dit na minder dan 1 minuut weg. Na een dagscrème te hebben aangebracht, voelde mijn gezicht weer helemaal zacht en fris aan.



Mijn cijfer voor dit masker: 6,5.
Het masker was opzich fijn, maar het was niet bijzonder of anders dan andere maskers. Dat is jammer, want zo goedkoop vind ik dit masker ook weer niet.

xx Silke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog