zondag 24 maart 2013

Zondag heeft een persoonlijke artikel. #muziek


Hee meiden,

Vandaag een persoonlijk artikel. Dit houdt in wat me op dit moment bezig houdt. Dit kan muziek zijn, maar ook eten of onderwerpen die door mijn hoofd dwalen.  Ik zou zeggen, let's start!

Op dit moment hou ik zoveel van muziek, vooral uit de TOP40 :). I love it.
Een paar liedjes heb ik hieronder gezet; 

 









En nog veel meer leuke liedjes! :) Vooral de laatste is mega leuk! Moet je echt luisteren! :) 

Omdat het onderwerp muziek is, kan ik er niet zoveel bij vertellen. Muziek moet je luisteren en leuk of vreselijk vinden ;).

I love you!

'xx Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog