zondag 31 maart 2013

Zondag ---- De hoogtepunten van maart.

Hee meiden,

Deze week is het thema: De hoogtepunten van maart. Deze maand heb ik niet zoveel gedaan eigenlijk, haha. Er waren meer dieptepunten helaas. Daarom laat ik ook maar even de boeiende dieptenpunten zien. Pak de tissues er maar bij, want dit wordt huilen!

1 maart: Ik was blij want het was maart.
2 maart: Ik was blij want het was maart.
3 maart: Ik was blij want het was maart.
4 maart: Ik was blij want het was maart.
5 maart: Ik was blij want het was maart.
6 maart: Ik was blij want het was maart.
7 maart: Ik was blij want het was maart.

Oke.. nu even serieus Silke!

8 maart: Mijn vader was jarig! :). 47 geworden :)
10 maart: Mijn oma was jarig. Dit is de moeder van mijn moeder. Ze is 75 jaar is      geworden.

14 maart: Ik was 3 maanden 13. :). 13 en 1/4 :)
18 maart t/m 22 maart: Proefwerkweek :(. Bah! 10 vakken :(. Mweeehh huilen!! :(
20 maart: LENTEE!!!
24 maart: Ik schreef dit artikel.
31 maart: DIT ARTIKEL!! WHAAHH!! HUILEN VAN GELUK!!

En ja, dit was mijn maart, interressant hea? ;)

Okee, dit was het, 
Doeii xx

Silke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wilt geven!

- Niet spammen
- Niet schelden
- Kritiek geven mag, maar het liefst iets waar we wat aan hebben.

Liefs, de meiden van 7Beauty1Blog